FAQ

Ce este un candidat?
Un candidat este o persoana care caută un loc de muncă și care aplică pentru posturile vacante. Candidații pot trimite aplicații clientului iar clientul poate trimite candidatului oferte pentru posturile existente.

Pot vizualiza profilul candidatului?
Da, puteți vedea și parcurge toate profilele candidaților. Veți vedea date personale, cum ar fi detaliile de contact ale candidaților care au aplicat la postul dvs. sau care au acceptat o ofertă trimisă de dvs.

Ce este un client?
Clientul este angajatorul care angajează un candidat.

Ce informații pot vedea la un candidat?
Din vizualizarea candidatului puteți accesa anumite informații despre candidat. Veți vedea detalii personale precum detaliile de contact numai la candidații care au aplicat la postul dvs. sau au acceptat o ofertă trimisa de dvs. Informație: pagina cu informații despre candidat vă oferă profilul de bază al candidatului, precum numele, disponibilitatea de a se reloca, permisul de conducere etc. CV: vizualizați curriculum-ul în format PDF sau salvați sau printați CV-ul dacă este necesar. Fișiere: Aici puteți vizualiza fișierele încărcate de către candidat, cum ar fi pașaportul, cartea de identitate sau certificatele.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este un post vacant?
Un post vacant este un anunț de angajare creat de către client/agenție pentru un post liber.

Cine poate crea un post vacant?
Un post vacant poate fi creat de client sau agenție. Fă click pe “Crează post vacant” și completează informațiile solicitate.

Cum este publicat un post vacant?
După ce ați creat postul vacant, veți fi condus la pagina cu pachete de promovare cu opțiunea unei încercări gratuite. Puteți publica/șterge postul vacant sau edita oricând.

Pot edita postul vacant după publicare?
Da, acesta poate fi editat după publicare.

Cum pot vizualiza ce candidați au aplicat la posturile mele?
În spațiul de lucru veți vedea un rezumat cu numărul aplicațiilor active. Aplicațiile reprezinta aplicările care v-au fost trimise, unde le puteți accepta sau respinge. Ofertele sunt cele venite de la angajați care așteaptă confirmarea sau respingerea. Acceptate sunt aplicațiile care au fost confirmate de dvs., și puteți contacta candidatul direct pentru mai multe informații referitoare la procesul de recrutare. Respinse sunt aplicațiile pe care le-ați respins, iar procesul de recrutare pentru aceste cazuri s-a încheiat, sau candidatul și-a retras aplicația.

Pot contacta direct un candidat?
După ce o aplicație a fost acceptata sau candidatul v-a trimis o oferta, veți vedea detaliile de contact ale candidatului și îl veți putea contacta direct.

Sunt detaliile mele de contact vizibile oricui?
Detaliile dvs. de contact îi vor fi vizibile candidatului numai dacă îi acordați permisiunea. Datele de contact necesită un pachet de promovare Premium. După acceptarea cererii, candidatul va primi, de asemenea, datele de contact ale clientului.

Am acceptat o aplicație, ce se întâmplă acum?
Decizia finală de a angaja un candidat este luată de angajator, iar contractul va fi semnat direct între candidat și angajator. O cerere acceptata nu înseamnă automat că veți angaja acest candidat, dar, ca angajator ați ales acest candidat pentru recrutare ulterioară. În această etapă, dvs. și candidatul vă puteți contacta reciproc în mod direct.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este un blog Zutzu?
Pe blog, puteți vizualiza colecția de articole legate de ocuparea forței de muncă, Zutzu și alte subiecte.

Poate scrie oricine un blog pentru Zutzu?
Dacă ești interesat să scrii un blog pe un anumit subiect pentru Zutzu , te rugăm să ne contactezi.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Imi pot edita profilul?
Da, îți poți edita profilul oricând accesând “Editare profil”.

Ce tip de fișier pot încărca?
Poți încărca orice fișier necesar, ca de exemplu certificate, documente de înregistrare etc.

Îmi pot șterge fișierele?
Da, poți șterge orice fișier dacă dorești.

Îmi pot vizualiza fișierele încărcate?
Da, îți poți vizualiza fișierele încărcate făcând click pe documente.

Pot primi notificări de la Zutzu?
Da, poți primi notificări dar trebuie să îți dai acordul pentru primirea notificărilor din profilul tău. Recomandăm să îi permiți lui Zutzu să-ți trimită notificări, astfel încât să fi la curent cu noile acțiuni.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este “Invită prieteni/colegi?
În secțiunea “invita prieten/colegii” poți invita prieteni/colegi care doresc să se înregistreze pe Zutzu trimițându-le un link prin e-mail.

Pot trimite o invitație tuturor contactelor?
Da, poți trimite link-uri cu invitații oricui dorești.

Pot vedea câte invitații am trimis și cui?
Da, poți vedea istoricul invitațiilor trimise și toate mesajele trimise.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este un pachet de Promovare?
Cu Zutzu, există diferite opțiuni pentru promovarea postului dvs. vacant, în funcție de tipul de caracteristici pe care le căutați și dacă angajați local sau internațional.

Ce este o versiune de probă?
O versiune de probă este un post vacant publicat gratuit unde candidații pot aplica. Pentru a accesa informațiile de contact sau a accepta sau respinge candidatul va trebui sa faceți upgrade cu unul dintre pachetele de promovare. Economisiți bani cumpărând direct un pachet de promovare, prețul acestuia fiind mai mic decât actualizarea unui anunț de probă.

De ce să promovez cu Zutzu?
Vom distribui anunțul ofertei dvs., în comunitatea Zutzu și veți beneficia de toate canalele media Zutzu care vor ajunge la peste un milion de candidați din toata Europa. Puteți alege să promovați anunțul local sau internațional. Add-on-urile noastre la prețuri accesibile includ marketing dedicat pe toate canalele de social media și asistență de recrutare. Dacă aveți nevoie de asistență, experții noștri în recrutare sunt pregătiți să preia procesul de recrutare.

Cum să achizitionez pachete de promovare și add-ons?
Tot ce trebuie este să furnizați datele unui card de credit valabil. Vă rugăm să completați detaliile cardului și dacă este necesar, să le salvați pentru achiziții viitoare.

Ce pachet de promovare mi se potrivește?
Puteți alege între pachetele standard și cele premium. Puteți adăuga caracteristici suplimentare anunțului dvs. pentru a spori recrutarea. Pachetele Basic si Premium sunt împărțite în promovarea locală și internațională. Va rugăm să rețineți, prețurile promovarii locale depind de locația jobului. Versiunea de probă Anunț job activ pe Zutzu 14 zile Număr nelimitat de aplicații Pachetul de promovare de bază (Basic) Anunț job activ pe Zutzu 30 zile Număr nelimitat de aplicații 10 oferte în așteptare - dezactivați oferta dacă vă răzgândiți și doriți să o trimiteți altui candidat. Vizualizare detalii candidat Confirmare sau respingere aplicații Pachetul de promovare Premium Anunț job activ pe Zutzu 45 zile Număr nelimitat de aplicații Oferte nelimitate Vizualizare detalii candidat Confirmare sau respingere aplicații Opțiunea de vizibilitate detalii companie Vizibilitate premium - prima poziție în bara de căutare Anunț vizibil în lista de sugestii Posibilitatea de a deveni angajator verificat.

Care este diferența dintre anunț local și anunț internațional?
Anunț local - promovat în țara de origine Promovați anunțul local, în țara unde este situat locul de muncă.

Anunț internațional - promovat în străinătate
Pentru multiple reclame de locuri de muncă, alege unul dintre planurile noastre de abonare cu asistență de recrutare dedicată, conceput să promoveze oportunitatea și să atragă cei mai buni candidați.

Pot primi ajutor cu recrutarea?
Da, Zutzu oferă asistență dedicată recrutării, unde vei obține ajutor pentru a găsi candidatul potrivit. Experții noștri în recrutare din întreaga Europă sunt pregătiți să ofere asistență în ceea ce privește recrutarea, formularea și promovarea posturilor vacante. Pachetul include taxe de administrare. Preț: 1-3 ore 50eur/h (minim 2 ore) 4-7 ore 40eur/h Ziua de lucru 8 ore: 30eur/h

Ce este promovarea social media add-on?
Cu promovarea social media veți accesa zonele unde candidații sunt activi. Add-on include distribuirea de anunțuri privind locurile de munca și targetarea publicului țintă, toate acestea pe diferite canale de social media. Pachetul include taxă de administrare și publicitate. Preț: 50eur (incluzând 10eur costuri de marketing și 40eur taxă de administrare) Preț: 50eur (incluzând 10eur costuri de marketing și 40eur taxă de administrare)

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este un post vacant?
Un post vacant reprezintă un anunț de angajare postat de angajator pentru un post neocupat.

Cum pot vizualiza posturi vacante?
Poți vizualiza direct ofertele de locuri de muncă făcând click pe “Posturi vacante” atunci când ești conectat. Cu diferitele opțiuni de căutare poți găsi exact postul dorit. Fă click pe “vizualizare” pentru a obține o descriere completă a acestuia.

Cum pot aplica pentru un post?
O dată ce ai găsit o ofertă la care dorești să aplici, apasă pe “aplică post vacant” și adaugă o descriere, de exemplu o scurtă scrisoare de intenție pentru aplicarea la acest post. Dacă dorești să sugerezi o altă salarizare decât cea pe care angajatorul a menționat-o în anunț, apasă “doresc o altă salarizare” și adaugă motivul pentru care dorești salarizarea cerută. De asemenea, te rugăm să menționezi dacă ești disponibil să accepți oferta imediat.

Este posibil sa aplic pentru mai multe oferte vacante?
Da, poți aplica pentru cate oferte vacante dorești.

Cum pot vedea ofertele pentru care am aplicat?
În spațiul de lucru veți vedea un rezumat cu numărul aplicațiilor active. Aplicațiile reprezinta aplicările care v-au fost trimise, unde le puteți accepta sau respinge. Ofertele sunt cele venite de la angajați care așteaptă confirmarea sau respingerea. Acceptate sunt aplicațiile care au fost confirmate de dvs., și puteți contacta candidatul direct pentru mai multe informații referitoare la procesul de recrutare. Respinse sunt aplicațiile pe care le-ați respins, iar procesul de recrutare pentru aceste cazuri s-a încheiat, sau candidatul și-a retras aplicația.

Cum stiu daca aplicatia mea a fost acceptata sau respinsa?
Mergi la Spațiul de lucru sau Aplicații pentru a accesa toate aplicațiile tale.

Pot fi pus în contact direct cu angajatorul?
Dacă angajatorul a ales sa îți ofere detaliile de contact, le vei găsi în anunț.

Sunt detaliile mele de contact vizibile oricui?
Detaliile tale de contact vor fi vizibile angajatorului doar după ce ai aplicat pentru post.

Aplicația mea a fost acceptată, asta înseamnă că am fost angajat?
Decizia finală de a angaja un candidat este luată de angajator, iar contractul va fi semnat direct între angajat și angajator. O aplicație acceptată nu înseamnă automat că ai fost angajat, dar angajatorul te-a ales pentru recrutare ulterioară. În această etapă, vă puteți contacta direct.

Îmi pot retrage o aplicație?
Da, îți poți retrage o aplicație trimisă deja. O aplicație retrasă nu poate fi recuperată.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este o aplicație?
O aplicație este trimisă de către candidat către angajator (client) în vederea accesării unei oferte de job. Angajatorul poate să accepte sau să respingă aplicația. În tabloul de bord veți vedea un cuprins al aplicațiilor active. Aplicat - sunt aplicațiile care au fost trimise dar unde angajatorul nu a reacționat încă. Ofertă - sunt ofertele venite de la angajatori care așteaptă confirmarea sau respingerea ta. Acceptate - sunt aplicațiile care au fost confirmate de către angajator și vei fi contactat direct pentru mai multe informații referitoare la procesul de recrutare. Respinse - sunt aplicațiile pe care angajatorul le-a respins iar procesul de recrutare pentru aceste cazuri s-a încheiat sau chiar ați retras aplicația.

Îmi pot edita aplicația după trimitere?
Acum, nu îți poți edita aplicația în sine, însă poți negocia cu potențialul angajator selectând butonul “gestionare”.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este un angajator?
Angajatorul reprezintă compania sau organizația care postează oferta pentru care tu aplici. Angajatorul poate fi, de asemenea, o agenție de recrutare care furnizează forța de muncă pentru clienți. Zutzu nu este un angajator, contractul se semnează doar între candidat și angajator.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este un blog Zutzu?
Pe blog, puteți vizualiza colecția de articole legate de ocuparea forței de muncă, Zutzu și alte subiecte.

Poate scrie oricine un blog pentru Zutzu?
Dacă ești interesat să scrii un blog pe un anumit subiect pentru Zutzu , te rugăm să ne contactezi.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Imi pot edita profilul?
Da, îți poți edita profilul oricând accesând “editare profil”

Pot să îmi creez sau să îmi editez CV-ul cu Zutzu?
Da, îți poți crea CV-ul oferind informațiile necesare în campurile aflate la “Editare profil”.

Ce tip de fișier pot încărca?
Poți încerca orice fișier necesar, precum certificate, permise, pașaport etc.

Îmi pot șterge fișierele?
Da, poți șterge orice fișier dacă dorești.

Îmi pot vizualiza fișierele încărcate?
Da, îți poți vizualiza fișierele încărcate făcând click pe documente.

Pot să-mi printez CV-ul?
Da, îți poți printa sau descărca CV-ul în format PDF.

Pot primi notificări de la Zutzu?
Da, poți primi notificări dar trebuie să îți dai acordul pentru primirea notificărilor din profilul tău. Recomandăm să îi permiți lui Zutzu să-ți trimită notificări, astfel încât să fi la curent cu noile acțiuni.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este “invită prieteni”?
În secțiunea “Invită prieteni” poți invita prietenii care doresc să se înregistreze pe Zutzu trimițându-le un link prin e-mail.

Pot trimite o invitație oricărui prieten?
Da, poți trimite link-ul cu invitația câtor prieteni dorești.

Pot vedea câte invitații am trimis și cui?
Da, poți vedea istoricul invitațiilor trimise și toate mesajele trimise.

Află mai multe

If you have any other Question please Contactează-ne

Ce este un candidat?
Un candidat este o persoana care caută un loc de muncă și care aplică pentru posturile vacante. Candidații pot trimite aplicații clientului iar clientul poate trimite candidatului oferte pentru posturile existente.

Ce este un client?
Clientul este angajatorul care angajează un candidat.

Ce este un post vacant?
Un post vacant reprezintă un anunț de angajare postat de angajator pentru un post neocupat.

Ce este o aplicație?
O aplicație este trimisă de către candidat către angajator (client) în vederea accesării unei oferte de job. Angajatorul poate fie accepta, fie respinge aplicația.

Pot vizualiza candidați și oferte fără a fi înregistrat?
Puteți vizualiza anumite detalii, însă pentru a vedea profilul și pentru a aplica trebuie să vă înregistrați.

Cum pot să aplic sau să postez o ofertă?
Trebuie să te înregistrezi înainte de a aplica sau de a posta o ofertă.

Află mai multe